Všeobecné otázky zákazníků

 

Za jak dlouho mi dorazí objednané zboží?

Pokud je uvedeno, že je zboží skladem - při objednání do cca 14:00 je obvykle doručeno následující pracovní den.
Pokud je uvedeno externí sklad - zboží je obvykle doručeno do 4 prac. dnů.
Pokud je uvedeno není skladem je to velmi individuální a pro blížší info nás prosím kontaktujte.

 

Jakou poskytujete záruku na zboží?

Ze zákona posktujeme záruku 24měsíců. Při nákupu na IČ 12měsíců.

 

Lze zakoupené zboží vrátit v případě, že mi nebude vyhovovat?

Samozřejmě, v případě zakoupení na dálku - tudíž přes internetové stránky, má zákazník nárok na vrácení zboží bez udání důvodu do 14dnů od převzetí. Zboží však musí být ve stavu v jakém jej obdržel. V případě opotřebení prodejce může požadovat poměrnou cenu nebo vrácení zamítnout.

 

Na jakou adresu mám zboží zaslat při vrácení nebo reklamaci?

Vždy posílejte na fakturační adresu tedy na: Matin Pavelka, Hvězdná 3598/9, Přerov 75002, Tel: 777 110 770

 

Jaké jsou ceny poštovného a balného?

Ceny poštovného a balného si můžete porhlédnout ZDE
 

Provozovatel webu, Martin Pavelka, se sídlem Hvězdná 3598/9, Přerov, 75002, IČ: 76651509, jako správce osobních údajů, zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely a v případě Vašeho souhlasu také pro personalizaci reklam. Přečtěte si Zásady souborů cookies.

Souhlasím

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.