Všeobecné otázky zákazníků

 

Za jak dlouho mi dorazí objednané zboží?

Pokud je uvedeno, že je zboží skladem - při objednání do cca 15.30 je obvykle doručeno následující pracovní den.
Pokud je uvedeno externí sklad - zboží je obvykle doručeno 2.-3. prac. den.
Pokud je uvedeno není skladem je to velmi individuální a pro blížší info prosím kontaktujte.

 

Jakou poskytujete záruku na zboží?

Ze zákona posktujeme záruku 24měsíců.

 

Lze zakoupené zboží vrátit v případě, že mi nebuede vyhovovat?

Samozřejmě, v případě zakoupení na dálku - tudíž přes internetové stránky má zákazník nárok na vrácení zboží bez udání důvodu do 14dnů o převzetí. Zboží však musí být ve stavu v jakém jej obdržel.

 

Na jakou adresu mám zboží zaslat při vrácení nebo reklamaci?

Vždy posílejte na fakturační adresu tedy na: Matin Pavelka, Bratrská 1739/8, Přerov 75002, Tel: 777 110 770

 

Jaké jsou ceny poštovného a balného?

Ceny poštovného a balného si můžete porhlédnout ZDE
 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

V pořádku