Všeobecné otázky zákazníků
Za jak dlouho mi dorazí objednané zboží?
Pokud je uvedeno, že je zboží skladem - při objednání do cca 14:00 je obvykle doručeno následující pracovní den.
Pokud je uvedeno externí sklad - zboží je obvykle doručeno do 4 prac. dnů.
Pokud je uvedeno není skladem je to velmi individuální a pro blížší info nás prosím kontaktujte.
Jakou poskytujete záruku na zboží?
Ze zákona posktujeme záruku 24měsíců. Při nákupu na IČ 12měsíců.
Lze zakoupené zboží vrátit v případě, že mi nebude vyhovovat?
Samozřejmě, v případě zakoupení na dálku - tudíž přes internetové stránky, má zákazník nárok na vrácení zboží bez udání důvodu do 14dnů od převzetí. Zboží však musí být ve stavu v jakém jej obdržel. V případě opotřebení prodejce může požadovat poměrnou cenu nebo vrácení zamítnout.
Na jakou adresu mám zboží zaslat při vrácení nebo reklamaci?
Vždy posílejte na fakturační adresu tedy na: Matin Pavelka, Hvězdná 3598/9, Přerov 75002, Tel: 777 110 770
Jaké jsou ceny poštovného a balného?
Ceny poštovného a balného si můžete porhlédnout ZDE