Jak reklamovat zboží?
Není se čeho bát, stačí postupovat dle bodů:
1) Nejdříve nás prosím kontaktujte s Vaším problémem. Je možné, že je zde šance vyřešit vzniklou situaci jen telefonicky či elektronicky.
2) Pokud problém nepůjde vyřešit na dálku, napište průvodní dopis (včetně adresy pro zaslání zpět a telefoního čísla), kde bude co nejdetailněji popsána závada a přiložte jej do balíčku. (Jaká závada, kdy se projevuje, kdy se vyskytla poprvé apod.)
3) Přiložte kopii faktury, potvrzení objednávky či jiného dokladu, který slouží i jako záruční list. (bez ní není možno provést záruční opravu)
4) Odešlete na adresu (viz. níže) - nikdy však ne na dobírku - nepřebíráme.
Martin Pavelka
Hvězdná 3598/9
Přerov
75002
Tel: 721250200
Reklamační protokol si můžete stáhnout ZDE
Po převzetí budete vyrozuměni naším technikem o závadě a dalším postupu.
Reklamace se snažíme řešit okamžitě a v co možná nejkratší době.
Nejdéle však v zákonem stanovené 30denní lhůtě.
Reklamace DVR kamer TRUECAM a LAMAX
Doporučujeme zasílat reklamace přímo do servisu, naprostou většinu záručních oprav jsme tak schopni vyřídit do 5 dnů od jejího obdržení.
Pro více informací ohledně stavu Vaší reklamace či mimozáručních oprav můžete kontaktovat servis přímo na emailové adrese: benesov@bels.cz nebo na telefonní lince +420 277 002 200.
Reklamace
Společně s reklamovaným zbožím zašlete prosím vždy vyplněný reklamační formulář.Adresa pro zasílání reklamací
BELS cz
Černoleská 482
256 01 Benešov
Tel.: +420 277 002 200
E-mail: benesov@bels.cz
Otevírací doba:
Po - Pá: 7:30 - 16:30