Jak reklamovat zboží?

Není se čeho bát, stačí postupovat dle bodů:

 

1) Nejdříve nás kontaktujte s Vaším problémem. Je možné, že je zde šance vyřešit vzniklou situaci jen telefonicky či elektronicky.
2) Pokud problém nepůjde vyřešit na dálku, napište průvodní dopis, kde bude co nejdetailněji popsána závada a přiložte jej do balíčku. (Jaká závada, kdy se projevuje, kdy se vyskytla poprvé)
3) Přiložte kopii faktury, která slouží i jako záruční list. (bez ní není možno provést záruční opravu)
4) Odešlete na adresu (viz. níže) pojištěný balíček (nikdy ne na dobírku - nepřebíráme)


Martin Pavelka
Žerotínovo nám. 652/17
Přerov
75002
Tel: 721250200

 

Po převzetí budete vyrozuměni naším technikem o závadě a dalším postupu.
Reklamace se snažíme řešit okamžitě a v co možná nejkratší době.
 

 

Provozovatel webu, Martin Pavelka, se sídlem Žerotínovo nám 652/17, Přerov, 75002, IČ: 76651509, jako správce osobních údajů, zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely a v případě Vašeho souhlasu také pro personalizaci reklam. Přečtěte si Zásady souborů cookies.

Souhlasím