Jak reklamovat zboží?

Není se čeho bát, stačí postupovat dle bodů:

 

1) Nejdříve nás kontaktujte s Vaším problémem. Je možné, že je zde šance vyřešit vzniklou situaci jen telefonicky či elektronicky.
2) Pokud problém nepůjde vyřešit na dálku, napište průvodní dopis (včetně adresy pro zaslání zpět a telefoního čísla), kde bude co nejdetailněji popsána závada a přiložte jej do balíčku. (Jaká závada, kdy se projevuje, kdy se vyskytla poprvé apod.)
3) Přiložte kopii faktury či jiného dokladu, který slouží i jako záruční list. (bez ní není možno provést záruční opravu)
4) Odešlete na adresu (viz. níže) pojištěný balíček (nikdy ne na dobírku - nepřebíráme)


Martin Pavelka
Hvězdná 3598/9
Přerov
75002
Tel: 721250200

 

Po převzetí budete vyrozuměni naším technikem o závadě a dalším postupu.
Reklamace se snažíme řešit okamžitě a v co možná nejkratší době.
Nejdéle však v zákonem stanovené 30denní lhůtě.
 

 

Provozovatel webu, Martin Pavelka, se sídlem Žerotínovo nám 652/17, Přerov, 75002, IČ: 76651509, jako správce osobních údajů, zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely a v případě Vašeho souhlasu také pro personalizaci reklam. Přečtěte si Zásady souborů cookies.

Souhlasím

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.